Eventi in primo piano

09-01-2018

Corso di Lingua e Cultura friulana

Al via, Mercoledì 10 gennaio, alla Casa dello Studente il nuovo corso di lingua e cultura friulana

Mercoledì 10 gennaio - alle ore 17 in Casa dello Studente - prende il via il nuovo corso pratico di lingua e cultura friulana, curato dal prof. Gottardo Mitri, organizzato da Comune di Spilimbergo, Società Filologica Friulana e ARLeF.

L'iscrizione può essere effettuata in loco.

Lezioni tutti i mercoledì dalle ore 17 alle 19, fino agli inizi di aprile.

Miercui ai 10 di Zenâr - a li' 5 di sera li da la Cjasa dal Student - al taca il gnôf cors pratic di lenga e cultura furlana, par cura dal prof. Gotart Mitri, matût sù dal Comun di Spilimberc, da la Societât Filologjica Furlana e dal ARLeF.

L'iscrission si po fâla sul puest.

Lessions ducju i miercui da li' 5 a li' 7 di sera, fin ai prins di Avrîl.

Viert encja a cui ch’a nol sa encjamò lei o scrivi in marilenga: a sarà l’ocasion par provâ! E in pi si cjacararà di storia, cultura e tradizions dal Friûl

Il cors, curât dal prof. Gotart Mitri, al è a gratis e viert a ducj. Al durarà 26 oris (13 lezions di 2 oris par setemana). Il cors al partirà cu l’iscrizion di 15 personis. A ducj i corsiscj ch’a varan fat amancul il 70%
da li’ lezions, i vignarà dât un atestât di frecuenza.

ISCRIZIONS E INFORMAZIONS
Sportel pa la Lenga furlana – Ufissi Cultura
MARTIS e JOIBA h 14.30-18 - Palàs Tadea (cjiscjel)
sportel.furlan@comune.spilimbergo.pn.it